åskväder

Jag körde min lille bror ut till Gislaved så att han kunde träffa sin flickvän, på vägen ut så såg vi hur mörkt det började bli på himlen och jocke sa att det bara är regn, när vi närmade oss målnen blev det bara mörkare och mörkare och hel plötsligt kom värsta regn skuren och det började blixtra som aldrig förr, och jag är så sjuuuukt rädd för åskan! jag skrek efter mamma och kunde inte se något för att det regnade så mycket. Jag har aldrig kört i sånt väder. Det har börjat blås upp riktigt ordentligt här i Värnamo nu och när jag kom till viadukten såg jag hur molnen bakom mig bara kom närmare och närmare och från sidorna också, alltså målnen omringar oss. Så jag tänkte att jag kunde slänga in ett blogg inlägg innan jag är tvungen att stänga av datorn. inte undra på att jag har haft sån sjukt huvudverk! Hoppas att ni har finare väder där ni är, ciaao.


Follow Nina Quaade

Kommentarer
Postat av: emsan

jag har 22 grader och sol ;D

2009-05-08 @ 18:24:48
Postat av: vädernissen

Moln.... inte måln

2009-05-10 @ 11:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0