black and white

japp, så ser mitt hår ut just nu ungefär, svart och vitt känns det som, ganska väldigt mycket, jaa blont sen väldigt mörk bruna/svarta slingor i, eller ja det är två i alla fall en lite bakom luggen och sen vänster om nacken ungefär. Jag är nog nöjd, haha. Nu sitter jag i datasalen på engelskan och letar fakta om Australien, så grymt onödigt faktiskt, han vet redan hur vi gör när vi läser artiklar osv. och nu vill han att vi ska göra en till, jaja bara att bita ihop, vi kan ju allt vi ska göra utantill i alla fall, jag och Malin sa allt vi skulel göra innan han äns hade skrivit upp det på tavlan. lyckat.

Men i alla fall, jag slutar om typ 20 minuter eller någotoch då ska jag hem :) kanske fixa the big surprise också ;) haha luring.

Vårat projektarbete kommer bli over the top :D Becca och Offe! Jag gillar idén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0