cya tomorrow

Nu är jag hem kommen från skolan, cyklade fort som fan för att slippa cykla när det regnar. Så just nu spelas Halo med Beyonce på MTV i bakgrunden och jag sitter här och käkar K godis. Ska även göra klart min geografi som skulle varit klar igår, ska sedan upp till Malin och lämna både mitt och emmas arbete.

ska hem till Mimmi sen och vara med och planera och sen hjälpa henne att packa lite. för imon åker vi till London :D Vi ska kolla runt lite på ställen på internet och fixa lite, sen ska jag hem och duscha och greja sen kommer Mimmi hem till mig och sover här :) mysigt.

Hepp nu är det nog dags för mig att börja på geografin så att den blir klar någon gång. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0