Fredag-Söndag

Hej bloggen!

Nu är allt fixat och det har varit en häktisk dag. Har sprungit mellan Malin och Mimmi hela dagen känns det som. Har tagit kort på hur allt gick till idag men jag har helt ärligt inte orkat lägga in bilderna på laptopen och fixa till dom så att dom passar in här. så nej nej, inga bilder i det här inlägget. har satt batteriet på laddning nu och fan ta mig om jag glömmer det imon på monnen innan vi ska åka. Imon kvar över 6 så är jag och hämtar Mimmi och sedan bär det vidare upp till Götet där Emma redan är på plats, sen går flyget 10.15. sedan vistas vi i London tills på söndag, hahah suckers.

Hepp nu ska jag nog ta och lägga mig, ska ju ändå upp om 6 timmar :S wish me luck with that.
Jag mobil bloggar nog under resan. cya :)

Kommentarer
Postat av: -.-

hoppas du hare bra där :)

2009-05-31 @ 10:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0