hemma

nu är jag hemma igen :) härligt.  Väntade tills Offe slutade och så åkte vi till eko's parkering, tog offes filt och satte oss mitt på parkeringen och käkade glass och pratade. Jag kikade ju runt på mini coopers innan idag, och märkte ganska snabbt att man luras av utsidan, dom är så sjukt fula innuti. Får väl ta och "härma" offe med en bubbla ;) haha skämta. Nej, man ska ha den bilen man vill ha, och det finns inget som heter härma, det finns många av en sort för att man ska kunna köpa det, härma finns inte i ordboken. Bra nu vet ni det.

Fick Emmas religions frågor så nu slipper jag skriva alla själv, kopiator is the shit! Imon ska jag färga håret (äntligen) och malin sitt på torsdag :P nu ska jag ta och lägga mig i min säng och sova. natti ciaaoo.

Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

blondie och brunettie haha

2009-05-12 @ 00:07:01
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0