Hemma hos Malin igen

Nu sitter jag här hemma hos Malin. Vi skulle kollat på film, men vi har inte riktigt fått tummen ur röven ännu :P he does nothing, the boy does nothing,  är på radion nu me and malin like yes yes. Vi kollar även på något sjukt progam på mtv, fist of zen. Jobbet idag var irriterande, det kunda i alla fall alla gäster och Malin se, jag var verkligen INTE på humör för att jobba idag, och jobb blir det imon med.

var inne på forever21 innan, och jag vill bara shoppa shoppa och shoppa. Ska även köpa mina dream heels också, dom SKA bli mina! hepp, nu kanske det är dags att dra sig hem åt?

natti natti, ciaao. 19 days


Follow Nina Quaade

Kommentarer
Postat av: emsan

det är stunder som denna du ska blinka lite extra så hjälper fixar-emma dig ;D uutan problem!!

2009-05-10 @ 02:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0