Hos emma

Efter många om och men så är jag hemma hos Emma. Jag är inte riktigt på humör för att skriva men jag gör det i alla fall. Har varit hemma hos Emma nu ett tag och pluggat, men under tiden så har jag och Malin vatt lite på vift. Malin körde hem mig för att jag skulle prata med min mamma och hämta lite andra skol böcker.

Nästan hemma vid mig så ser jag något ligga på den stora gräs plätten precis innan man svänger in på min gata, och säger till Malin; "Titta, ska dom ha cirkus här?" och tyckte det var skit konstigt. Malin släppte av mig och åkte vidare för att handla lite grejer. Hon kommer sedan hem till mig igen och jag släpper ut Twiggy så att hon får se hur hon ser ut ny klippt. Och då hör jag Malin skrika; "NINA FRAM MED KAMERAN, FRAM MED KAMERAN!!" och springer mot bilen för att hämta kameran. Då är det en stor jävla luft ballong som blåses upp på gräs plätten, och jag som trodde att det var en cirkus. jaja. Mina grannar springer ut och tar kort, min mamma springer ut på balkongen och min lille bror kommer upp från källaren och säger; "äh, den har bara krasch landat". haha

Hepp, nu ska jag fortsätta att plugga. ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0