i need some help

Jag sitter här och tittar och tittar efter latinska ordspråk och funderar på ifall jag ska tatuera min stjärna bakom örat eller om jag ska skriva något i nacken, eller kanske båda två? jag har kommit fram till att jag gillar de latinska ordspråket; av hela mitt hjärta, Ab imo pectore, men till att börja med vill jag nog hellre ha bakom örat. Såg nämligen den för första gången när jag bytte frisör och jag blev helt fast, vill bara ha den gjord mer och mer för varje dag som går! så nu kanske det är dags? naah, efter London får det bli. Vi får se ifall jag ska boka tid eller inte, det lär vi ju alla fal märka.

Nu ska jag ta och städa mitt rum, vi hörs sen. ciaao

Kommentarer
Postat av: anonym

Tatuera in ab imo pectore eller latinska ordspråk överhuvudtaget känns jävligt b faktiskt. (sry) Kan bero på att alla gör det. eller bara för att jag känner en person som redan tatuerat in ab imo perctore.

2009-05-05 @ 15:36:06
Postat av: bella

Tatuera inte något som inte betyder något! Välj något som du kommer va nöjd med livet ut, något du verkligen brinner för om jag var du :)

2009-05-05 @ 17:58:53
URL: http://isabelletafs.blogg.se/
Postat av: AmandaKling

Åhh jag älskar Rihannas tatuering :)

Jag vill tatuera in fjärill eller vi är aldrig ensama på handleden :)

2009-05-05 @ 18:00:44
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: Lotta

Just stjärnor och latinska ordspråk tycker jag att var och varannan människa går runt med, men om du verkligen är riktigt säker på att vill ha det tycker jag att du ska skaffa det. Dock tycker jag att det är roligare med väl genomtänkta unika personliga taueringar, men det är bara min åsikt. Vill själv bli tatuerare, så behöver du någon hjälp med design hjälper jag gärna till :)

2009-05-05 @ 18:08:56
URL: http://cherryflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0