i never really had a doubt

Min blogg ser väl ut som vanligt antar jag, men nöjd är jag fan inte! Kom precis hem efter att ha våldgästat Malin med Offe, vi åkte även en sväng med Mimmi och Anna. längesen sist Anna :) vi får ta våran B&J kväll snart. Imon är det engelska nationella sista delen, hearing & reading, eller ja dom två sista delarna. Hoppas att det går bra. senare på kvällen blir det även Harrys med Mimmi och Offe än så länge, jag tror nog att alla känner att dom vill skaka av sig lite utav skolans stress osv :) we need it. Träna imon med? i helgen blir det jobb och åter igen jobb!

Jag får väl även säga välkomna hem till mamma pappa claesson, hoppas ni hade det trevligt i usa :D


Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

haha dom kommer imorgon kväll nina, så än kan du inte säga hej hahah

2009-05-08 @ 00:01:45
URL: http://bloggofmalin.devote.se
Postat av: Nina

haha jaa, jag skrev ju det efter att jag bröjade på "imon" så det vet jag lilla du ;D

2009-05-08 @ 10:44:25
URL: http://ninaquaade.blogg.se/
Postat av: -.-

grymt fin bild :D

2009-05-10 @ 21:56:04
Postat av: Anonym

så sjukt fin bild :D

2009-05-10 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0