I'll go hard for my baby, he's all that i need

Slutade efter Tyskan idag vilket var sjukt gött, och jag fick reda på att jag ska ha en del av mitt tyska slutprov på torsdag på lektions tid. Så på torsdag har jag alltså två prov och en inlämning, alltså en sak på varje lektion den dagen.

Nu sitter jag här och ska forstätta skriva på mitt geografi arbete, men just nu är det paus så jag sitter och kikar lite på Grey's anatomy samtidigt som jag lyssnar på Natasha Bedingfield. Jag måste verkligen städa mitt rum igen, så ska göra det lite senare och jag ska även byta sängkläder. me like me like. Jag fick en ny väckar klocka för någon dag sedan och det är så gött att vakna varje morgon utan att behöva höra min jävla mobil väckar signal, jag började må typ dåligt över att höra den och fick nästan ångest över att veta att nu måste jag vakna. Ni som har Sony Ericsson W890i kan ju sätta på "beautiful alarm" så får ni höra vad jag har vaknat till varje dag i ett år nu. jobbigt! Nu hade jag tänkt fortsätta och försöka få geografin klar. cya.

London om 3 dagar Mimmi och Emma :D


Kommentarer
Postat av: -.-

I'll go hard for my "baby", just wish it was "you" :D

2009-05-26 @ 20:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0