Mini cooper

En helt totalt onördig skoldag måste jag säga. vi hade INGA lektioner, det enda "vettiga" jag gjorde i skolan i dag var att gå stav gång på gympan, som vi egentligen inte heller hade. Jag kom till skolan och fick reda på att Offe har fått en bubbla :D alltså det känns typ som att jag har fått den, jag är så sjukt glad. haha Mamma ringde när vi körde till Mc Donalds, eftersom att jag berättade för henne att Offe hade fått en bubbla. jaja, ni kanske anar vad hon sa, men i alla fall så sitter jag här och letar efter min kära Mini Cooper, röd med vitt tak och taklucka, gosh det är ju min dröm typ! Jag ska kämpa som fan i sommar! Sen får vi se. Hepp nu ska jag börja plugga, innan jag sticker ner till stan med Emma :)

Men det är ju kul, körkort men ingen bil! (Mamma får jag låna din bil nu igen?)

My love :D

Kommentarer
Postat av: mimmi

Vi kan köpa en mini cooper tillsammans nina? :D

2009-05-11 @ 21:22:21
URL: http://mimmihindrikson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0