önske tänkande

Jag vill bara här ifrån, jag önskar att jag inte bodde i Värnamo! Göteborg eller Stockholm hade varit toppen, om inte annat London, New York eller Los Angeles. Gaah! Jag menar, vad finns det att göra i Värnamo? Man vill åka runt i sina bilar och man frågar sig själv samma sak varje gång, vart ska vi åka nu då? äh, vi drar till Mc Donalds, haha ja det finns INGET annat än donken att åka till. Det känns som att man skulle kunna göra så sjukt mycket mer någon annanstans. Shopping här i Värnamo är kass, jupp, kass är den! haha men men nu ska vi inte klaga allt för mycket på lilla fina Värnamo.

Nu ska jag sätta upp mina balkong möbler och sen åka och jobba. watch out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0