pause



Nu tar jag en liten paus i pluggandet och käkar lite budapest tårta som mamma och pappa var och köpte innan. har även tryckt i min hund lite rökt lantkorv, och nej jag behövde inte tvinga i henne det, haha.
Ikväll blir det att kolla på Eurovision med mamma och pappa, och jag hoppas att dom är och handlar massa godsaker till ikväll. Dom var på stan innan och kom hem med två broschyrer (hur det nu stavas) med ringar, dom ska alltså köpa en ny ring till deras 20 års bröllopsdag, eller något, hängde inte riktigt med på vad mamma sa.

Som ni ser så är det typ alla bilder från igår på kollaget ovanför texten.
Programet jag använder är helt gratis och är googles egna redigera program.
Ni kan ladda ner Picasa 3 här.

Nu ska jag fortsätta med pluggandet, vi hörs. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0