Plans for tonight

Hejsan!

Nu har jag precis tagit en dusch och ska göra mig i ordning. Jag och Emma åkte upp till Jönköping idag efter jobbet vilket var väldigt roligt, alltså den kvinnan i bilen är inte att leka med! Sjunger för full hals fast än att hon är totalt ton döv (bosktavligen!). Åkte in till stan och jag fick äntligen mina jeans leggings köpta igen (mina gamla sprack när jag skulle ta på mig dom, go figure) och en korall färgad t-shirt. Vi åkte vidare till A6 och gick där inne lite och jag fick för mig att äntligen prova dom där well's vitamin focus och jag är helt såld på svart vinbär smaken, ska springa över till statoil och se ifall dom har dom så ska jag köpa min tredje för idag. yummi!

Malin och Anton är på väg hem från Falkenberg nu så jag måste sätta igång annars kommer jag ju aldrig iväg. Vi ska alltså upp till Malin ikväll och sedan får vi se vad det bär av.

Ha en trevlig kväll, tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0