plugg plugg plugg

Alla säger att tvåan är så sjukt jobbig när man går samhäll/samhäll, men om jag ska vara helt ärlig så har jag inte riktigt kännt av det. Det kommer i perioder, då vi får allt på samma gång och sedan kan det gå flera månader innan vi har något riktigt igen. Och ja, man glömmer faktiskt bort hur man pluggar. Jag har försökt att plugga nu i en och en halv timma innan jag skulle till stan med emma, och det känns som att man bara skriver något och sen bara jaha, okej då var det gjort. Vi har prov i Religion B Islam på fredag och jag kan ingenting, känns ju inte så där bra direkt. Ska plugga lite till sen efter maten och sedan åka upp och hämta mimmi för att sedan dra ut till det omtalade donken (ingen annan "intressant" plats man kan åka till i Värnamo direkt). Offe jobbar ju så man får ju göra den kycklingen lite sällskap den sista timman. Ne så länge ska vi inte vara där, jag måste plugga.

Nästa termin börjar naturkunskapen igen -.- Jippi!


Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

jag kommer så ihåg när jag tog den bilden. hahaha

2009-05-11 @ 21:12:14
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0