PLugg söndag

Nu sitter jag här i köket och ska börja plugga, har varit i jönköping idag med mamma och pappa. Det shoppades och det byttes grejer. Mamma fick sig en klänning och jag en stickad grej, kommer inte på namnet på det. haha vi gick även till 3 för att se ifall jag skulle kunna förlänga mitt abonemang så jag kunde få en ny mobil (jag vet, jag har inte haft min så länge). Men jag bestämde mig för att vänta till Januari i stället, annars hade jag behövt köpa loss den jag har nu och det som var kvar skulle bli en större summa. Annars hade jag kommit hem med min älskade Prada 2 mobil. me like me like.

nu måste jag börja plugga samhäll, annars är jag körd imon. ciao.


Kommentarer
Postat av: Olle

Hallå :) Den där mobilen är grymt snygg ! Vad är det du pluggar för något? Själv pluggar jag i Umeå. Btw, kika vad som har fångats på film på min skola!



WqIHjV1JsA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=WqIHjV1JsA

2009-05-24 @ 20:15:17
Postat av: Nina

Kunde inte öppna länken, och jag pluggar samhäll/samhäll.

2009-05-24 @ 22:10:59
URL: http://ninaquaade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0