ridning

nu har jag kommit hem från den "långa och läror rika" skoldagen, vi hade nämligen friluftsdag idag och det blev ridning. Fick rida i typ 15 minuter eller något :P och hundra kronor på det. Förlåt Malin om jag bara stack men var tvungen att åka och hämtar pengar innan hon skulle åka.

Fick bryta mig in i mitt egna hus för att jag hadr glömt nycklarna, så in på altanen genom ett fönster, märker att pinnen är i låset till dörren och jag får inte upp den, tar tag i en lång pinne som ligger på golvet och försöker få upp kedjan ur handtaget och japp, jag kom in! luktar häst gör jag också. haha längesen man gjorde det nu.

Halv 5 blir det jobb, roligt 8) åh vad kyckling soppa är gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0