sjukling

Jag och Malin har en tendens att vara sjuka samtidigt. Kanske inte ska gå så mycket mer in på vad för sjuka som anföll mig i natt, inget vidare. Mailade min tyska lärare och frågade ifall jag kunde få göra mitt slutprov nästa vecka och det skulle hon kolla upp, hoppas hoppas.

Sitter här och bränner en skiva till lilla Malin som ska åka vidare till sin stuga och ville ha något nytt att lyssna på, haha du kommer skratta.
(vissa låtar är ju lite... ja)

Låg och kollade på Gossip Girl innan, och herre gud vad bra det är. Man bara längtar efter att få se nästa avsnitt och man vill bli så olaglig man bara kan bli för det ligger ute till episod 25 nu. mmm gimme more of GG please. I episoden jag tittade på innan får man veta saker man inte visste innan, Malin du kanske skulle ta och köra hit så du får veta? ;) Eller så drar vi en GG kväll någon gång snart.

Nu ska jag ta och försöka få ut skivan som tycks ha fastnat i min dator, och sedan kolla på GG episod 25. Btw, jag städade mitt rum igår och gud vad duktig jag är, och det ligger än så länge inte några kläder på golvet. Vi hörs sen så ska jag visa er vad jag har spanat in på Topshop inför London resan. ciao..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0