Snacka om att inte kunna klockan

alltså det känns som om att jag måste vara sjukt sämst på typ allt. nu har jag stått och gjort mat till mig och mamma i snart 20 minuter och tänker "varför i helvete kommer hon aldrig?!" så kollar jag på klockan och tänker va fan 15.25 nu orkar jag inte vänta mer, så nu sitter jag här och äter.. och kommer på mig själv att mamma sa att maten skulle vara klar klockan 4 eller säg så där kvart över 4, alltså  16.15 det är ju fan för en hel jävla timme kvar dit! ibland så orkar jag verkligen inte med mig själv och jag undrar hur det kommer bli på jobbet ikväll, det förvånar mig ju inte om jag säger "hej det är Nina" när jag egentligen ska säga "hej och välkommen till Burger King det går bra att beställa", i och för sig så har jag redan gjort det en gång förra sommaren när det var så sjukt stressigt och jag var jätte trött, dom i bilen bara skrattade åt mig. men men det är sånt man får leva med, vi som jobbar där skrattar nog tre gånger så mycket åt gästerna än vad dom gör åt oss. Men det finns vissa stunder som bara är så sjuka och på något sätt roliga att vara med om:

- kineser beställer 10 pack king wings (bara vinge, internt skämt)
- araberna kommer med hela sin släkt och beställer något så jobbigt som BK fish meal
- när man får en fel gjord hamburgare kastad på sig i kassan (som om att det var MITT fel att hamburgaren blev fel?)
- när gästen vet att när man beställer fyra påsar king wings kommer dom dröja 4 minuter (då man bara gör två pack/gång) och ändå beställer och klagar på att det tar så lång tid
- när man blir uppraggad i DT:n (drive through) av någon kille som skriver sitt mobil nummer på baksidan av kvittot från första luckan
- när gästen i kassan undrar om det går bra att beställa och sedan skriver en lapp: "Hej! jag skulle vilka ha ett big king meal, tack." och sedan ger till personen som ska ta beställningen

jaa, det var några utav de roliga sakerna man kan vara med om på BK i Värnamo :P haha undra vad som händer ikväll.

Hepp, nu kanske man skulle ta och hitta på något annat, ciaaoo


Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

hhahahah vafan gör du med munnen nina? haha

2009-05-03 @ 16:00:11
URL: http://bloggofmalin.devote.se
Postat av: Nina

jag kanske gjorde min hemliga mun pose som INGEN får se....

2009-05-03 @ 16:01:33
URL: http://ninaquaade.blogg.se/
Postat av: -.-

lär dig klockan!

2009-05-03 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0