stuuuuuuda

Jag hatar skolan mer än något annat på jorden just nu, nej bensin hatar jag också och det är på samma nivå (bensin priset alltså). Var hemma från skolan idag, vaknade med världens huvudvärk och pallade helt enkelt inte gå till skolan, missade inget som tur var. Klev upp åt frulle och tog en panodil zap, det gör susen. Åkte ner till stan för att se hur det gick för Malin och hennes "make-over" på salong Asta, riktigt fint blev det.

Jag känner att jag måste börja följa det jag skriver i min almenacka, det är så mycket jag har att göra just nu och jag håller fortfarande bara på att läsa min engelska bok, har en säg så där 240 sidor kvar och den ska redovisas muntligt på måndag! fat chance att jag kommer fixa det. Så nu hade jag tänkt att göra klart tyska häftet och börja på historian. Det känns som att historian ska vara inne på måndag men jag har helt ärligt ingen aning, så jag börjar få lite smått panik, men jag ska ändå inte göra något ikväll så kvällen blir uppbokad som plugg kväll.

im out, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0