"väx upp lite"

jag har egentligen inte tänkt blogga idag, men nu får det bli så i alla fall. (Detta kommer bli ett klago inlägg så ni som inte vill läsa kan ju klicka in er någon annanstans.)

Det finns vissa saker som stör mig något så sjukt mycket, här har ni listan:

- Människor som snackar skit
- Människor som klagar på andra bara för att dom gör något dom tycker är kul
- Människor som gillar att förstöra för andra
- Människor som verkligen inte kan låta ens blogg vara utan att klaga
- Människor i allmänhet som bara är negativa och vill förstöra

Så, i går dagens inlägg fick jag en kommentar där det påstås att jag försöker efterlikna Blondinbella, visst men om jag försöker efterlikna Blondinbella så borde väl ändå alla andra som bloggar om ungefär samma sak som jag också försöka efterlikna henne? inte sant? Och folk ska väl totalt skita i vad jag gör och inte gör. Och jag vet att det alltid kommer finnas folk som gör så här och dom kommer bli fler. Jag tycker bara att det är så sjukt omoget och barnsligt av folk som pallar ligga och kolla runt på olika bloggar och skriva elaka kommentarer bara för att dom inte har något bättre för sig. Blir så sjukt trött på folk, det är fan inte jag som ska växa upp, det är ni.

Kommentarer
Postat av: -.-

håller helt me dig, :D

2009-05-21 @ 21:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0