EMMA CLAESSON I NEED YOUR HELP!

My dear dear friend Emma Claesson, jag behöver verkligen din hjälp! var berädd på att bli haffad när du loggar in på msn.

Jag har inget att göra här hemma så sitter och letar balklänningar på internet, AND I FOUND IT! Det är just därför jag behöver emmas hjälp, den är nämligen från USA och man ska fylla i "quantity" från 0-5 och jag fattar nada? letar upp ordet på internet och det betyder mängd/längd.. och hur ska jag kunna veta vad jag ska välja från 0-5? hmm?

Det är verkligen inte långt kvar tills vi tar studenten, de månader som är kvar kommer gå så sjukt fort! Bara av att ha hittat balklänningen är en stoooor lättnad, axlarna känns lite lättare just nu(!) och kommer vara nästan helt normala sen när man hittat studentklänningen med. Jobbigt att vara tjej måste jag säga när det gäller sånt här. Och inte världens billigaste, det ska spenderas pengar på balklänning, studentklänning, hår och sminkning på spray, all mat, alla presenter och framför allt studentresan(!!!!).

Här får ni se färgena jag väljer mellan på klänningen. Jag försöker se mig på bilden med min hårfärg och jag kan verkligen inte bestämma mig. Jag måste prata med mamma.

What do you think?

Fägerna är liiiite mörkare på bilderna än vad de är på hemsidan.


Kommentarer
Postat av: -.-

kör den ljusgröna, alldeles för vanligt med rött

2009-11-03 @ 22:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0