HEJ MITT VINTERLAND NU ÄR JAG HÄR..LALALA

Det har snöat hela kvällen igår, hela natten och snart hela dagen här i Värnamo (mer eller mindre) så det passar bra att sjunga den där "hej mitt vinterland" sången.

Men i alla fall, har precis varit nere på stan och snackat med tatueraren vilket gick kanonens. 3 weeks left. I skolan idag så bestämde jag malin emma b och frida att vi ska dra ner till Helsingborg den 27 nov för lite festligheter, lange andish & co va berädda. Om ungefär 30 min så ska jag hämta pengar av Malin sen upp till Mimmi för att hämta klänning och sedan bär det av till Växjö för att hämta tickets too New Moon. Becca och Mimmi hänger med och på vägen hem så ska vi hämta Axel med. Ikväll blir det donken med en jäkla massa tjejer och Axel, sen är det dags att kolla EMA's vilket vi inte får missa!

Nu är det dags för mig att dra ut till mammas jobb.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0