INNETÅFFLOR!

Hemma är jag nu efter en låååång dag. Eller jag steg upp och åt frukost vid klockan ett. Åkte sedan hem till storebror och johanna där mina föräldrar befann sig, och jag stannade för att äta middag hos dom. Mycket trevligt!

Jag såg något mycket mysigt på köksbordet i morse och det kanske låter konstigt? men i alla fall, det var världens gulligaste innetåfflor som jag aldrig vill ta av mig. Funderar starkt på att ta med dom hem till Offe eller Mimmi, vi vet inte vart vi ska vara och kolla på film ännu. Gaah jag har på mig dom nu och jag längtar bara tills mina UGGs kommer hit!



Kapphal, 149:-


Kommentarer
Postat av: -.-

snygga ben

2009-11-11 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0