Jump with them all and move it. Jump back and forth, it feels like you were there yourself. Work it out.

Ett tag sedan nu. Gorillaz spelas för fulla muggar, DARE!
Skolan gick kanon och efter det var det dags att spendera ett flertal timmar hemma innan mimmi och offe kom för att kika på kattungarna. majsigt, vi har fyra stycken här hemma nu, drygt 4 dagar gamla eller något. Det blev sedan fika på pelikanen med dessa flickor också, och det blev en runda på stan med Malin.

Om en pytte liten stund drar jag mig till bensin macken för att tanka, sedan upp till Malin, och sedan vidare för att hämta resten och sedan bär det av till växjö för NEW MOON!

Jag fick tillbaka min mobil idag, ÄNTLIGEN! Pallar inet pappas Nokia, jag hatar Nokia.

Nu har jag inte tid för att sitta här längre.
CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0