NEXT TIME YOU POINT A FINGER I MIGHT HAVE TO BEND IT BACK OR BREAK IT, BREAK IT OFF.

Skolveckan har börjat och det har jag inte sett fram emot. Studenten hade suttit så jäkla fint nu, Ayia Napa och Egypten också. Att kunna vakna upp på morgonen och tänka nu är det bara jobbet jag ska till, inte en skola och sen hem och behöva plugga för att sen åka och ställa sig på någon hamburger restaurang och SLITA i 4 timmar och få 198kr i lön för att det bara finns en tid åt just dig på hela månaden. Jag är så sjukt skoltrött, jag orkar verkligen inte med skolan just nu. jag gör inte det! men nog om det..

.. Jag måste ställa mig och laga mat snart för ska träffa malin om 45 min för att köpa present och sen iväg för att träna Athletic vid 17.30. Håller på att trycka i mig en kopp Twinings Tea för att bli varm i kroppen igen. Hepp nu måste jag klicka mig in på NC så att jag får plats på Athleticen på onsdag.

latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0