NOKIA/TEMUGG/OCHDÅLIGAWEBCAMBILDER



Skolan gick bra som vanligt. Vi glor på Matrix på filosofin nu och jag har aldrig riktigt fattat att den var SÅ filosofisk, eller filosofisk över huvudtaget. Och vi har lika kul på NK lektionerna.. som vanligt! Mamma och pappa kom nyss hem från jönköping och jag hoppades så in i att mamma kom hem med Prada 2 mobilen, gjorde hon det? NEJ. Hon lämnade in min gamla så jag kommer få en ny, likadan som jag hade innan om ungefär två veckor och under tiden så får jag glatt använda pappas gamla Nokia... Och jag får vänta FYRA månader innan jag kan byta till Pradan, men jag har väl en idé kan man väl säga. vi får väl se hur det blir med den idén, som alla mina andra idéer som kommer upp i mitt huvud.

Men i alla fall som ni ser på min andra sjukt dåliga webcam bild så har jag köpt en sån där te mugg som malin hade för ett tag sedan. Jag häller upp te i den och gör som jag brukar göra, stänger locket och dricker en första klunk, JÄÄÄÄÄVLAR VAD JAG BRÄNDE MIG!! så nu sitter jag här och har ont i tungan och tycker synd om mig själv. blä!

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0