SHE LIVES IN A FAIRY TALE, SOMEWHERE TOO FAR FOR US TO FIND. FORGOTTEN THE TASTE AND SMELL OF THE THAT SHE'S LEFT BEHIND.

Nu har jag varit på ett hårt Athletic pass och det väntas ett på onsdag och ett på fredag med. Men vad gör man inte för att må bra och för att få en fit body? Men i alla fall, har precis slängt in en falukorv med ost på i ugnen och mamma ska snart göra potatis mos. Kanske inte den bästa maten, men äh va fan! Det spelar ingen roll.

Mimmi kommer hit sen när hon ätit. Det ska fotas och grejas så ni får kika in på våran fotoblogg lite senare ikväll. Schpannend(!) Det flyger säkert upp en bild hit eller dit här i min också, fast på vad vet jag dock inte ännu. Brist på bilder just nu. Och det kanske är dags för mig att önska mig en Canon jag med? Förslag på någon bra mackapär? gimme gimme i så fall!!

hade tänkt hinna duscha innan jag ska äta men det gör jag ju verkligen inte nu, det tar ju ett halv år för mig att duscha.

Något jag är förbannat sugen på just nu, COLA!
socker suuuuuug!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0