SJUKSJUKSJUKSJUKSJUK

Vaknade upp nyss för femtio elfte gången idag/natt. bultande huvud och ont i halsen när jag sväljer. Hoppas det inte är svinis(!).

När jag väl hade vaknat till ordentligt så hade jag 6 olästa meddelanden, 4 missade samtal och 3 ohörda röstmeddelanden. I ett av dom stod resultatet på NK b provet vi gjorde innan höstlovet. VG- blev det! ett poäng ifrån ett VG, i love my NK teacher! haha hon grör det konstigt nog väldigt kul att läsa naturkundskap. Till skillnad från i ettan där jag knappt fick G av en annan lärare, det är sjukt hur mycket det kan skilja på dom(!). Jag hade en sjukl dröm om en annan lärare i natt med (varför drömmer jag om lärare?) men det kanske inte är så smart att gå in på här.

Nu ska jag försöka äta frukost. Later

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Läs mitt inlägg om psykiatrin & säg vad du tycker! Ska det verkligen få gå till så?!

2009-11-03 @ 13:12:59
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0