SVENSKA MÄSSAN, GÖTEBORG & SHOPPING!


I bussen på väg upp till Göteborg.

Jag och Offe inne på svenska mässan.

Fika på Nordstan.

Igår var vi i Göteborg på utbildnings mässan med skolan. Drog med mig lite Au Pair papper hem osv, ska även anmäla mig till informations mötet i Växjö den 24 november. Nästan helt bestämt mig för att åka till USA efter skolan. Blev även en och annan juridik skola man pratade med. Jag och Offe tog sedan spårvagnen in till stan för att shoppa lite. Offe köpte ett par killer heels och det var verkligen Offe stämpel på dom! Sjukt kul hade vi i alla fall och kom hem runt 8 tiden på kvällen. Sedan blev det ännu ett emma häljestig drama sent på kvällen, får se ifall jag orkar skriva det här.

Jag har även Mimmis kamera över helgen så det blir att fota lite hit och dit skulle jag tro, måste ta det lugnt med tanken på att min mage börjar göra ont igen. Inte värt att riskera ännu en magkatarr.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0