TOOOOORKA!!!

Jag pallar inte med att skriva här längre :P helt död på den fronten just nu men känner ändå att jag va tvungen att skriva något, so here it goes.

Inte jätte mycket sömn i natt, CS nördar. Vaknar upp och mår så där halft bra och stampar in genom min ytter dörr sådär halv 10 i morse. Går och käkar frukost lägger mig i sängen och somnar om och vaknar klockan 11, tänker SHIT! jag ska åka till jobbet om 20 min. stressar sönder för att göra mig i ordning och tror att det är en vanlig dag på värdshuset. Kommer dit och alla ser lite finare ut än vanligt, då kommer jag på, juste! Det är ju julbords premiär idag. Jag springer rundor där inne i fem timmar utan rast och äntligen slutar jag.

japp, det var typ det som hände idag. haha
Denna veckan kommer bestå av plugg plugg plugg och på fredag efter NK prov nr 2 belönar jag och emma oss med att dra till Göteborg med Nelle och Oskar.

Smell you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0