-

Mendans jag väntar på att Gossip Girl ska bli klart så har jag varit och handlat mat, något till pappa som han behövde på Cheapy och träffat på Emma Bagge Berggren.
Om en stund ska jag bege mig mot house de la Frick, alltså Offe. Det blir PA möte för fulla muggar. Fick även mina jeans idag som jag klickade hem för någon dag sedan, eller ja, jag köpte dom av någon på bloket så jag behövde en 25a i stället för en 28a som jag köpte för något år sedan. BARA för att jag var tvungen att ha dom och de fanns inte i en mindre storlek.. hmm smart ass Nina, men nu har jag fått dom igen FAST i en annan tvätt dock. hmm aja jag nöjer mig :) så under tiden vi har PA mötet med Lina så ska jag sy in dessa favvo jeans. Btw. Emma H nu kan du få mina Fornarina du lånat av mig sedan i 1an typ. haha

Nu kanske det är dags att plocka undan på mitt rum? det ser ut som ett bomb ned slag... igen. FAN! jag som skulle hålla det städat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0