ALL DAY LONG

Har jobbat hela dagen och kom hem runt 8 tiden ikväll. Svängde förbi mitt kära Burger King för att checka läget när Malin jobbade, och tack gode gud för att jag jobbade på värdshuset idag (!) för fy F-A-N vad mycket folk det var. Tycker synd om er! Skulle tyckt synd om mig själv om jag hade jobbat i den stressen idag. Det är det sista jag behöver, om jag absolut inte vill lägga mig i sängen en vecka med magkatarr igen. nej tack.

Men i alla fall, Emma kom och hämtade mig när hon hade slutat jobba (Grattis igen till körkortet snygging). Vi åkte sedan upp till upper north side för att hämta Becca, för att sedan bege oss ut i skogen.. alltså hem till Oliver. Han har blivit någon sorts form av "vi åker till Oliver precis när vi tagit körkort"-kille. Det var min första destination med Emma när jag tog körkort i april och nu i oktober var det Emmas tur med mig vid sidan om i stället på väg ut till honom. På vägen ut hann vi hälsa på typ fem rådjur, en och annan älg fick Emma syn på sa hon (jag tror själv att hon såg i syne, hon ville nog bara en gång i sitt liv få se en riktig älg, who knows?).

Men imon är det dags för öppning på värdshuset igen men slutar dock klockan 4 så det är lugnan. Ska dock upp klockan halv 8 imon bitti så ska ta och dejta kudden nu hade jag tänkt. Natti!

PEACE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0