dagens I-landsproblem...

..vad fan ska jag ha på mig ikväll? jag har gått och tänkt på det hela dagen. Emma och Mimmi har nämligen sin 18års fest i Hamra ikväll. Ikväll slår vi klackarna i taket tjejer (kryckorna för Mimmis del)!

klockan tre beger jag mig hem till Mimmi H för att fixa henne. Hon ska på maskerad i Landskrona, jag vill också! haha Hoppas bara att mamma kommer hem på hennes lunch rast, annars kan det bli lite körigt med hur jag kommer dit osv. det är ju inte säkert att jag får låna bilen längre eftersom att mamma säger att jag har hoppat sönder hennes förarsäte, hur fan det nu går till. Nu ska jag hoppa in i duschen.

Latero.


Mimmi & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0