first day of something new

Uppstigen och vaken. Frukosten är käkad och ny duschad är man. Nervös? nej dååå! (inte än) Klockan är redan 11 och jag borde nog börja göra mig i ordning osv, det är ju nämligen min första dag på det nya jobbet idag. Den är riktigt nice! Mao, bagge & co va snälla mot mig ikväll sen, haha jag kommer ju bli sjukt nervös. Jobbar 13-23 idag, kan bli att jag får gå hem tidigare. Det beror helt enkelt på hur mycket det är som behövs göras sa Bea.

Igår var jag hemma hos Malin som hade sin lilla släkt från Danmark där. Det är ganska gött att veta att jag inte är den enda danska människan i våran vänskapskrets ;) Hade varit ännu roligare om vi hade kunnat snacka danska dock, så hade ingen fattat vad vi sa. muy bien, men man kan ju inte få allt här i livet.

Nu måste jag ta tag i mitt liv och börja göra mig i ordning innan nervositeten hinner ikapp. Talk to you latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0