FLASHBACKS/YEARONE

Jag vill spola tillbaka tiden till ettan. Då var allt så jävla roligt, nya kompisar (som inte är så nya längre), ny skola, ett nytt kapitel i sitt liv, nya krav och allt detta är snart slut. Vi kliver bara om några månader in i det så kallade vuxen livet, och hur fan ska vi klara av det rent ut sagt?!
Allt jag vill göra, vill jag göra på en och samma gång. Köpa bil och lägenhet i antingen Göteborg, Helsingborg eller Stockholm. Men egentligen, va fan ska jag ner i Skåne och göra? Helsingborg har alltid lockat enda sedan jag sa nej för 8 år sedan till flytten ner dit. Både bra och dåligt gjort, jag hade nog inte haft det jag har här i Värnamo på samma sätt men jag hade nog haft något annat jag inte har här. äsch! va fan, jag är nöjd. Men i alla fall, nu är det VI som är äldst på skolan och nu är det VI som ska se till att ettorna kommer sakna oss, på samma sätt som 89orna fått oss att sakna dom. tvåan då är man 17 år, vilket betyder att båda två är lika onödiga. sjukt tråkigt år i skolan och sjukt jobbig ålder innan myndig/körkort och grejer. Jag önskar helt enkelt att det fanns en medicin som gjorde att man kunde stanna i ålder/växt osv, ja jag önskar verkligen det! Men på samma gång som jag vill gå i ettan så vill jag fortfarande bli 21. Vi blir bara äldre och äldre, det finns inget att göra åt. (Jo, botox. haha)

I wish i could turn back time ;) YEAR ONE!







Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

ååhhh min rosa mobil!!! den är så saknad. fast den svarta jag köpte efter är nog ännu mer saknad.. BLÄÄ

2009-10-26 @ 16:57:46
URL: http://bloggofmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0