Honestly, can you believe we crossed the world while it's asleep.

Guten morgen!

Igår hann jag med en jäkla massa. Jag hann göra klart Svenska C med Malin, gjorde nästan klart Psykologin, jag var ute i rydaholm (och frestelsen för att svänga på E4an ner till sommaren igen var enorm), tittat på film sent på kvällen innan jag skulle köra ut min lille bror till någon tjej ute i skogen, varit på förfest, på fest, och i Bor på typ fest/efterfest/chillfest. Det är ungefär det jag skulle hinna med på två veckor, but i nailed it på en dag/kväll.

Men idag blir det som jag sa i förra inlägget, det blir att dig dig deep into the NK'B book (yes for real this time!!)

Och ikväll blir det att starta min och Mimmis fotoblogg :) På våran blogg kommer det endast finnas en massa bilder som är tagna med en Canon 1000D. Spännande! Så nu blir det fram med PS3 och fiffla.

Nu måste jag dra mig, latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0