HÖST/FALL/AUTUMN


Mössa björnpäls lånad av Mimmi, Halsduk Gina Tricot, Skinn jacka Gina Tricot, Vantar, strumpbyxor & tröja är oldies.


Det enda jag gjorde som jag sa att jag skulle göra i det förra inlägget, är att kolla på Gossip Girl. Mimmi och jag drog ut en sväng med Twiggy och Tyson ut till Osudden och försökte komma igång med våran fotoblogg, där finns nu lite mer bilder från tidigare idag. Mega nice! Ska egentligen vara och träna nu men tror ni att jag orkar? Nej, har bättre saker för mig just nu. Eller nej det har jag inte, men jag vill tro att det är bättre saker. Men men, ska ställa mig i duschen snart och sen dra mig uppåt Mimmi igen så ska vi ut på lite äventyr och försöka få saker och ting att fungera på kameran. Det ska bli spännande att se ifall vi lyckas eller inte.

Nu ska jag ta och pilla lite med bloggen, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0