I'm not the same kid from your memory

Tokio Hotel hysteri på hög nivå! Tidigare idag läste jag att på månag släpps Tokio Hotel's konsert biljetter till konserten som är den 4 mars i globen. JAG MÅSTE DIT, NO MATTER WHAT! Mamma har redan lovat mig att hon ska "hänga på låset" på måndag morgon så att jag får en biljett i alla fall. Malin you gotta get your thumb out, talk to your parents and say yes!!!... "I know you want to" Vår andra chans att se dom nu juuuu!!!!!

Jag hade tänkt att jag skulle ta och ställa mig och fixa lite käk nu,  sen måste jag dra mig upp till andra sidan stan för att hjälpa Mimmi med hennes beställning från ASOS. Krånglar lite kanske?! då ringer man teknikern Nina Quaade... hmm jao!

laaatero!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0