Jag är nog den lamaste som finns? eller när det gäller "blogg kändisar iaf"

Japp precis! jag stog på BK och tog betalt och delade ut mat och när jag är inne i det hela så tittar jag upp, och där står sjävlaste MINI framför mig och ska beställa sin mat. Helt otippat! jag bröjar skaka av någon konstig anledning och berömmer henne för hennes sjukt bra blogg. me like it alot. Men i alla fall, nu är det dags för henne att hoppa upp på BK's "wall of fame", jäklar jag glömde skriva upp henne där! jaja, Malin flippade nästan ut lika mycket i telefon när jag berättade, som jag gjorde när jag såg henne.

Bränner en Paramore skiva till bilen, sen beger jag mig upp mot Malins place. Vi ska baka morotskaka/plugga/glo tv.. aa som vanligt nästan :)

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0