Natti natti


Pic: Blekinge (Mimmis stuga) Photographer: Mimmi


Var hemma hos Mimmi för en liten stund sedan och startade våran foto blogg, dock är det verkligen typ ingenting uppe ännu men det ska vi nog kunna ordna inom kort. Jag sprang runt och fotade grejer i hela hennes rum and i love it!

jag behöver en ny mobil och det är NU! Min mobil är helt pajj och knappen med stjärnan är borta. Okej Sony Ericsson suger verkligen. Allt går bara ut på designen. Får ta och vänta till januari/februari innan jag kan/vill byta och förlänga mitt abonemang hos 3, om jag äns vill gör det hos 3 det vet jag inte ännu.

Nu hade jag tänkt lyssna sönder Freeze lite mer och sedan sova. Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0