Söndag = helsingborg

Ikväll efter att Mimmi har slutat beger vi oss mot Helsingborg och Landskrona.

ja det är väl det enda roliga som händer just nu. Har varit uppe sedan 10 i morse och hållt på att springa runt här i huset och städat, tvättat och försökt lugna ner Tyson (som är förbannat jobbig!!!!). Just nu ligger jag och glor på The City, och jag känner att det kliar i hela kroppen, JAG VILL TILL NEW YORK, och det är nu (!). Jag vill också ha en super nice lägenhet där på manhattan, jag vill också, jag vill också! ååååh galet. Det är så mycket jag vill i mitt liv och jag känner att tiden inte räcker till.
Jag hoppas i alla fall att vintern blir som jag vill att den ska bli så är ett resemål med bästa vännen avbockad :) Får väl ta ett snack med pappa Lennart om billiga biljetter och sådant.

Nu hade jag tänkt dra mig till duschen.

later!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

new york är ju underbart

2009-10-11 @ 17:20:44
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0