The wait is ova

Nu är jag äntligen klar med pluggandet, en psykologi inlämning och en engelska inläming som är frivillig(!), dock känner jag att jag måste göra den fast än att hon kanske inte vill ha den. jag blev busted och det är mitt eget fel men jag vill ju göra något för att visa att jag förstått att jag gjort fel och om hon inte tar det så lämnar jag in den till rektorn. En person som jag också ska gå till imon, frivilligt, för att förklara situationen och försöka förklara det på ett annat sätt än vad min lärare förmodligen kommer att göra. haha nu tror säkert ni som inte vet vad som hänt att jag har gjort värsta grejen och att detta typ är slutet på min gymnasie tid, men nej nej SÅ farligt är det inte men klumpen i magen kommer nog försvinna efter att jag pratat med båda imon. Hoppas jag! Alla gör misstag.

So pull the trigger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0