VEMLÄMNADEVEM

Sen kväll igår. jag färgade håret på Emma efter träningen och sedan drog vi hem till Oskar med dB för att kolla på film, kom hem runt 3 tiden i natt.

Lunchade på lilla krogen med Emma innan idag, vi gick på stan och glodde lite. Jag la undan en skjorta på Vero Moda men hur fan ska jag ha råd med den? Hoppas jag får lön fårn värdshuset imon, vill ju beställa mina UGGs med. Hoppas hoppas hoppas! skjortan är fett snygg!

ikväll blir det Bodytoning med Malin. Nu jävlar har man kommit igång med träningen. imon blir det Athletic med Emma (och Malin?) och på torsdag blir det Spinning 2an på kvällen. Det är nice, ska bara kunna hålla uppe det nu också.

Kollade nyss på Gossip Girl episod 7 i den tredje säsongen, åh fy fan gossip girl är sjukt bra! Better than anything else. Nu ska jag kolla på GG igen fast på kanal 5, fortfarande säsong två. 

Latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0