Wenn der morgen kommt sind wir allein, wir wollen lieber träumer sein.

Nu har jag varit och köpt det jag gillar allra mest när man är själv och bara vill vara. Tidning och en Well's Vitamin Focus. Tokio Hotels nya album spelas för fulla muggar här på min kära laptop. Tycker verkligen om deras nya album, eller ja inte alla låtar dock, mycket annorlunda är det så det är ungefär 5 låtar som är favoriterna.

Nu hade jag tänkt springa iväg till tatueraren och ändra min tatuering :D I stället för nacken blir det bakom örat. mucho bättero! (Det var det jag hade tänkt för första början och velat ha den enda sedan jag såg min frisör med den, wiiee!)

Talk to you latero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0