bara för att jag är trött

Nu är mina Converse äntligen beställda!
Lite krångel hit och dit men det löste sig till slut, thank god!

PA mötet tidigare idag gick på en timme och vi fick lite mönster fixat och fifflat lite med musiken så att Lina kan börja med sin dans också. Juste fan! jag skulle ju skriva i "logg boken" när jag kom hem. Då är det bara att sätta igång med det med. ÅH!

Något jag gillar är alla onsdagar för då är det sovmorgon, kort skoldag och annat roligt som kommer att hända. Imon Malin ska fota lite. okej lite tråkiga saker finns det ju... Jag måste ju med plugga och skriva ut engelska uppsatsen, vi har fått engelska läxa till varje lektion enda sedan kursen började. Vi är inte så snabba Lisbeth, men jag antar väl att det funkar ganska bra ändå. Vi får ju rätta oss efter det också, preoritering! (hur det nu stavas?)

Nu ska jag ta och gräva ner huvudet i tredje Twilight boken, cya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0