chicken special

idag hade vi bara en lektion i skolan som var riktigt nice. Kommer dit tittar på två bilder och sen får vi gå ut till kyrkogården och kolla på olika tecken på gravstenar, ganska läskigt.

Står nu i köket och gör salladen och tzatzikin till min och malins special kyckling :D klockan 17.45 drar jag mig upp till Nordic Club för ett spinning pass. Jag känner att jag måste börja komma igång med träningen igen, nu när jag ska va med i is showen så måste ju ben musklerna tränas upp igen. Jag hatar mig själv för att jag slutade åka konståkning, jag hade så gärna velat vara aktiv med träning och tävling. Hmm.. något jag kommer ångra livet ut.

Nu kom malin och jagska fortsätta med salladen. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0