En framtida kändis i klassen?

Jag trodde aldrig, aldrig, aldrig att det skulle låta så bra. Ta det inte fel, jag vet att du är så sjukt duktig men inte så här duktig. Det låter ju som att du har varit känd hela ditt liv och din musik är störst, helt galet!

KLICK! Klicka er in på hans myspace sida, klicka på play och njut av Nickes sjukt grymma låt! Du ÄR en stjärna i mina ögon.

Nicke i min klass, Nicke med skåpet jämte mitt, Nicke med humorn, Nicke med smilet... ja ni fattar! Dont you ever forget about me when your on the top dude!


Niklas i väntan på båten tillbaka till Sverige, efter en "jätte" rolig
utbytes vecka i Tyskland. Uttråkade som vi var sprang vi runt och
tog en massa dumma bilder. Som ni ser....


Kommentarer
Postat av: Christoffer, skååååne!

Hälsa honom att jag är sjukt imponerad, RIKTIGT bta (Y)

2009-09-15 @ 22:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0