gosh!


FRÄSCH BILD! nej!


Jag har luggit/suttit i min säng hela jäkla dagen. Spelat bouble trouble på jesper.nu, käkat mat och suttit i sängen lite till. Jag har inte ens orkat byta om till vanliga kläder så dagens outfit består av Team sportia shorts och den där t-shirten jag har på mig på bilden, juste raggsockar med!

Vad händer idag? förmodligen ingenting, jag skulle jobbat men jag kände att jag var tvungen att ringa och sjukanmäla mig eftersom att jag har varit hemma i två dagar nu, min lille bror har även influensa. Så ja, det var bäst så.

Åh jag får panik, jag har så tråkigt! Det finns inget bra på tv, när börjar Gossip Girl igen? kan inte new moon komma ut på bio nu nu nu?

Va fan! nu lägger jag mig i sängen och läser min Twilight bok.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo!

2009-09-05 @ 03:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0