mysis kväll

Ny duschad, dricker te och precis klämt i mig den tredje chokladmossen för idag. Spinning passet gick skit bra, dock förbannat jobbigt! Men vad gör man inte för att få en tonad body? ;)

Sitter här och kollar lite då och då på The Simpsons med Twiggy i knät, fast än att hon inte får vara i soffan så måste hon ju också få skämmas bort lite. Mamma och pappa är på väg hem från flygplatsen nu och de borde vara hemma om ungefär en halv timme, en timma. Jag hoppas verkligen att mamma kommer hem med parfymen jag önskade och de två Gossip Girl säsongerna som jag glömde bort att köpa när jag var där sist. Hoppas hoppas hoppas!

Imon är det seminarie på samhällen och svenska B/C inlämning som gäller. Ne nu får mina päron komma hem, jag blir nyfiken! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0